piątek, 10 lipca 2015

Zaczynamy...

Cześć wszystkim,

witam na moim PIERWSZYM blogu!:) Dlaczego postanowiłam go założyć? Z tego względu, że będzie służył mi jako pamiętnik lecz nie tylko... będę chciała pokazać się wam w różnych stylizacjach w których chodzę na co dzień i nie tylko! oraz moim zamiłowaniem są paznokcie ! :) Robienie ich uspokaja mnie wewnętrznie ;) Chciałam zobaczyć czy uda mi się w ogóle poprowadzić coś takiego jak BLOG, ponieważ jest to dla mnie dość nową sprawą. Dziękuję za każdy komentarz który doda mi otuchy do dalszego działania oraz zapraszam na mojego instagrama : https://instagram.com/buuciak <3 








35 komentarzy:

  1. powodzenia Kochana!:)

    www.beclassybyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia z pisaniem bloga i weny :)
    I śliczne paznokie! *.* I wygląd bloga ;*
    Będę zaglądać i zapraszam do siebie

    Dreamerkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy post;) milo przegląda się i czyta twojego bloga, napewno będe wpadac czesciej;)
    zapraszam rowniez do mnie http://styledivision1.blogspot.com/ pozdrawiam i czekam na nowe posty;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz niedługo nowy post i zapraszam ! :* oraz dziękuję i na pewno wpadnę ! :*

      Usuń
  5. Powodzenia, samych sukcesów na blogowej drodze! :D
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia :*
    Śliczny blog, zdjęcia, wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* juz niedługo nowy post! :* zapraszam :)

      Usuń
  7. paznokcie <3 i ostatnie zdjęcie <3 powodzenia!
    jednak jeśli chodzi o notkę - przeredaguj ją, nie ma czegoś takiego jak "bardzo nowa sprawa", wystarczy samo "nowa sprawa" :) tak samo z "jak i nie tylko!", nie powinno tam być słowa "jak", po prostu "i nie tylko". tak samo jak "oraz moim zamiłowaniem są paznokcie" .. to nie pasuje. powinnaś użyć zwrotu "oraz moje zamiłowanie - paznokcie" :) drobne błędy, ale mimo wszystko ode mnie kciuk w górę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj w naszym świecie :D
    Bardzo ładna buzia :)
    Pozdrowionka + obserwuję
    world-of-crazy-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bd zaglądać :* trzymam kciuki ! zapraszam do obserwowania ! hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To żółwik ja też zaczynam. Zapraszam: http://marzenczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przybijam żółwika i witam w klubie ! :)) na pewno zajrzę !! ^^

      Usuń
  11. powodzenia kochana moja :*

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna jesteś oraz cudne paznokcie!!! :*:* życzę powodzenia!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę powodzenia! + piękne paznokcie :)

    www.chmielova.blogspot.com <- zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się bardzo ciekawie ;) piękny blog i piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, naprawdę śliczne paznokcie :) Zycze milego prowadzenia bloga i przede wszystkim wytrwalosci ;) zostawiam obserwacje, mam nadzieje ze nie pożałuję ;)

    http://jamrogabriela.blogspot.com/2015/07/inspirations-for-tumblr-and-cooperation.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Super że do nas dołączyłaś :) faktycznie piękne paznokcie :) obserwuje
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. masz bardzo piekne duże oczy!

    http://kamila-mazur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne creepersy :) powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pazurki!
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń